Τα ακίνητα-«φιλέτα» του Δημοσίου προς πώληση είναι:
1. Τα κρατικά λαχεία (Εθνικό, Λαϊκό) όπου αποφασίστηκε η μετοχοποίηση τους ή η είσοδος στρατηγικού επενδυτή
2. Αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου στην ΕΥΔΑΠ και στην ΕΥΑΘ,
3. Θεσπίζονται νέοι κανόνες για το στοίχημα στον Ιππόδρομο, (ΟΔΙΕ) ενώ αναζητείται και στρατηγικός επενδυτής.
4. Αναφορά γίνεται και στην είσοδο στρατηγικών επενδυτών σε περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, όπου η αρχή γίνεται από το Καστέλι και το...
αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης».
5. Πωλείται η συμμετοχή του Δημοσίου στο Καζίνο της Πάρνηθας
6. Επεκτείνεται η σύμβαση παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών,
7. Αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου σε ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ, ενώ
8. Αναζητείται στρατηγικός εταίρος στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ).
9. Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου και η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ,
10. Επεκτείνονται οι συμβάσεις παραχώρησης στην Αττική και στην Εγνατία Οδό,
11. Μπαίνει στρατηγικός επενδυτής στα ΕΛΤΑ,
12. Αξιοποιείται το φάσμα συχνοτήτων και Ψηφιακού Μερίσματος, καθώς και
13. Η συμμετοχή του δημοσίου στο Αττικό Λιμενικό Σύστημα
14. Ακόμα, διαχωρίζονται οι λειτουργίες του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων
15. Μελετώνται οι συμβάσεις παραχώρησης για λιμάνιακαι ιδιαίτερα για 11 περιφερειακούς οργανισμούς λιμένων, ενώ τέλος
16. Αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου στην βιομηχανία ΛΑΡΚΟ.
Πωλητήριο μπαίνει και στο Ελληνικό, καθώς όπως προκύπτει από τη σελίδα του Υπουργείου Οικονομικών, η διυπουργική αποφάσισε μέσω της διαδικασίας fast-track, την επιτάχυνση της διαδικασίας αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου.
Εντύπωση προκαλεί ωστόσο, ότι στην ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών, η ελληνική μετάφραση του κειμένου για ορισμένα ακίνητα όπως π.χ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναφέρει στην ελληνική μετάφραση τον όρο «αξιοποίηση», ενώ η επί λέξει αγγλική μετάφραση είναι «privatization» που σημαίνει «αποκρατικοποίηση».
Star.gr
1. Τα κρατικά λαχεία (Εθνικό, Λαϊκό) όπου αποφασίστηκε η μετοχοποίηση τους ή η είσοδος στρατηγικού επενδυτή
2. Αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου στην ΕΥΔΑΠ και στην ΕΥΑΘ,
3. Θεσπίζονται νέοι κανόνες για το στοίχημα στον Ιππόδρομο, (ΟΔΙΕ) ενώ αναζητείται και στρατηγικός επενδυτής.
4. Αναφορά γίνεται και στην είσοδο στρατηγικών επενδυτών σε περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, όπου η αρχή γίνεται από το Καστέλι και το...
αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης».
5. Πωλείται η συμμετοχή του Δημοσίου στο Καζίνο της Πάρνηθας
6. Επεκτείνεται η σύμβαση παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών,
7. Αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου σε ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ, ενώ
8. Αναζητείται στρατηγικός εταίρος στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ).
9. Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου και η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ,
10. Επεκτείνονται οι συμβάσεις παραχώρησης στην Αττική και στην Εγνατία Οδό,
11. Μπαίνει στρατηγικός επενδυτής στα ΕΛΤΑ,
12. Αξιοποιείται το φάσμα συχνοτήτων και Ψηφιακού Μερίσματος, καθώς και
13. Η συμμετοχή του δημοσίου στο Αττικό Λιμενικό Σύστημα
14. Ακόμα, διαχωρίζονται οι λειτουργίες του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων
15. Μελετώνται οι συμβάσεις παραχώρησης για λιμάνιακαι ιδιαίτερα για 11 περιφερειακούς οργανισμούς λιμένων, ενώ τέλος
16. Αξιοποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου στην βιομηχανία ΛΑΡΚΟ.
Πωλητήριο μπαίνει και στο Ελληνικό, καθώς όπως προκύπτει από τη σελίδα του Υπουργείου Οικονομικών, η διυπουργική αποφάσισε μέσω της διαδικασίας fast-track, την επιτάχυνση της διαδικασίας αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου.
Εντύπωση προκαλεί ωστόσο, ότι στην ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών, η ελληνική μετάφραση του κειμένου για ορισμένα ακίνητα όπως π.χ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναφέρει στην ελληνική μετάφραση τον όρο «αξιοποίηση», ενώ η επί λέξει αγγλική μετάφραση είναι «privatization» που σημαίνει «αποκρατικοποίηση».
Star.gr