Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Σπύρος Σταματόπουλος: Οι πατριώτες είναι υπό διωγμό

συνέντευξη στον Χριστόφορο Πετρίδη 

Πριν λίγες ημέρες, η σύλληψη του συνταγματάρχη εα Σπύρου Σταματόπουλου, ο οποίος κατηγορήθηκε από τον Α/ΓΕΣ Φραγκούλη Φράγκο για εκβιασμό, προσέλκυσε το ενδιαφέρον του Τύπου. Από την άλλη, οι πατριώτες είδαν για μια ακόμα φορά φέτος έναν ομοϊδεάτη τους να οδηγείται στη Δικαιοσύνη, στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας καταστολής κατά όσων εκφέρουν εθνικές απόψεις στο διαδίκτυο. Η σύλληψη του κ. Σταματόπουλου, συνοδεύτηκε από μια απόπειρα σπίλωσής του, πλαισιωμένη μάλιστα από τη «διαρροή» του μητρώου μεταθέσεών του, στο διαδίκτυο! Για την οποία «διαρροή», θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα ερευνηθεί από τις διωκτικές αρχές, που έχουν στρέψει την προσοχή τους στους δεξιούς και στους πατριώτες γενικότερα... 


Βρεθήκατε στο στόχαστρο των διωκτικών αρχών, μετά από καταγγελία εις βάρος σας για εκβιασμό μέσω του διαδικτύου. Τι ακριβώς συνέβη;
Ασκήθηκε κριτική στη θυγατέρα του Α/ΓΕΣ, αλλά και στον ίδιο τον Α/ΓΕΣ, μέσα από ένα ιστολόγιο, του οποίου είμαι ο διαχειριστής, κάτι που αμέσως παραδέχθηκα. Ως στρατιωτικός, έχω μάθει να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Από εκεί και πέρα: προσωπικά δεν έχω με κανέναν. Όμως, διατηρώ το δικαίωμα να ασκώ κριτική και δη σε δημόσια πρόσωπα. Θεωρώ εθνικά επιζήμιο το ότι ο Α/ΓΕΣ, όπως και άλλοι, αποδέχθηκε την απάλειψη του γένους ως όρο εισδοχής στις στρατιωτικές σχολές. Και δεν θα πάψω να το φωνάζω. Όσο για την εκπομπή της θυγατέρας του Α/ΓΕΣ: γίνεται στη δημόσια τηλεόραση, την οποία όλοι πληρώνουμε και δυστυχώς, εξόφθαλμα προωθεί αντεθνικά ιδεολογήματα, όπως αυτό της πολυπολιτισμικότητας, που βρίσκει κάθετα αντίθετους πολλούς Έλληνες και αν θέλετε την άποψή μου, τη συντριπτική τους πλειοψηφία. Έχω ορκιστεί να υπηρετώ το έθνος και όφειλα να αντιδράσω. Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι η δημόσια τηλεόραση οφείλει να επιδεικνύει ουδετερότητα. Στην περίπτωση αυτή, δεν το έκανε. Ασκήθηκε λοιπόν κριτική, σκληρή αν θέλετε, όχι σε ανάρτηση των διαχειριστών, αλλά σε ανάρτηση σχολιαστών και το επισημαίνω αυτό. 

Και όλη αυτή η ταλαιπωρία, για μια ανάρτηση... σχολίου; 

Έτσι είναι. Από πού κι ως που αυτό συνιστά εκβιασμό, ας το κρίνει ο καθένας. Είναι η νέα μεθόδευση του συστήματος, για να κλείνει στόματα. Ο εκβιασμός χρησιμοποιήθηκε ως πρόσχημα, για την εισβολή στον προσωπικό μου χώρο και τη σύλληψή μου. Η κατηγορία αυτή δεν στέκει. Το ξέρουν καλά ακόμα και αυτοί οι οποίοι τη χρησιμοποίησαν. Πάντως, έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη, που θα αναδείξει και τις ευθύνες όσων χρησιμοποιούν τους θεσμούς για να εξουδετερώνουν όσους αρθρώνουν πατριωτικό λόγο. Γιατί οι πατριώτες είναι ο στόχος, μην έχετε καμία αμφιβολία για αυτό. Μετρήστε πόσοι δεξιοί και πατριώτες διαχειριστές ιστολογίων έχουν βρεθεί στο στόχαστρο των αρχών από την αρχή του χρόνου και πόσοι από την απέναντι πλευρά και θα καταλάβετε τι εννοώ. 

Παρόλα αυτά, μια ολόκληρη επιχείρηση της ΕΛΑΣ... Σας πτόησαν όλα αυτά; Είναι οι πατριώτες υπό διωγμό; 
Όχι, δεν με πτόησαν. Ορκίστηκα πίστη στην πατρίδα μου και θα συνεχίσω να μάχομαι για τα συμφέροντά της. Παραιτήθηκα από τις ΕΔ, όχι όμως και από τους εθνικούς αγώνες. Είμαι και θα είμαι εδώ, άσχετα αν ενόχλησα κάποιους. Εξάλλου, έχω ορκιστεί να διαφυλάττω το Σύνταγμα και να υπερασπίζομαι το έθνος. Αντιλαμβάνομαι ότι ενόχλησε πολύ κάποιους η συνδικαλιστική μου δράση. Όμως, δεν θα κάνω πίσω, δεν θα καταφέρουν να καταστείλουν τη δράση μου. Αγαπώ το στράτευμα και θα συνεχίσω να εκφράζω την αλληλεγγύη μου στα στελέχη, τα οποία δίνουν σκληρό αγώνα καθημερινά για την προάσπιση της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας. Είτε είμαστε, είτε δεν είμαστε υπό διωγμό, οφείλουμε όλοι να δίνουμε τον αγώνα μας σε καθημερινή βάση. Πάντως, ναι, οι πατριώτες βρίσκονται στο στόχαστρο. 

Παράλληλα με τη δίωξη εναντίον σας, γίνατε και δέκτης διαρροών εις βάρος σας, ενώ είδατε και τα προσωπικά σας στοιχεία να δημοσιοποιούνται στο διαδίκτυο...
Για να δούμε τι θα κάνουν τώρα όλοι αυτοί, οι οποίοι έσπευσαν να με κατηγορήσουν δήθεν για εκβιασμό... Αναρωτιέμαι πόσο νόμιμη είναι η δημοσιοποίηση των στοιχείων μου και δη εκείνων που αφορούν στην υπηρεσία μου στις ΕΔ, σε ιστολόγια που διατηρούν δημοσιογράφοι. Θα δείξουν όλοι αυτοί την ίδια ευαισθησία; Έχω την εντύπωση πάντως, ότι ζούμε το θέατρο του παραλόγου! Είναι σαφές ότι κάποιοι προσπάθησαν να με σπιλώσουν, παραβιάζοντας μάλιστα την κείμενη νομοθεσία. Επιφυλάσσομαι, όπως και να έχει, για όλα τα νόμιμα δικαιώματά μου.





elkosmos.gr