Οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
"Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής", δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. " Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση", πρόσθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο ίντερνετ αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
"Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής", δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. " Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση", πρόσθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο ίντερνετ αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.