Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

«Στο σχολείο με φώναζαν Καμηλοπάρδαλη»

«Στο σχολείο με φώναζαν  Καμηλοπάρδαλη»Για την ζωή της, τα παιδικά της χρόνια, την επαγγελματική της πορεία, τον έρωτα και τον γάμο μίλησε η Κατερίνα Λέχου. Είναι η δεύτερη από τις τρεις κόρες της οικογένειας, η οποία μεγάλωσε τα παιδιά της σε ένα «ζεστό» και υγιές περιβάλλον. «Μου άρεσε το διάβασμα.
Δεν ήμουν φυτό ή τουλάχιστον δεν είχα ακούσει ποτέ τους
συμμαθητές μου να με αποκαλούν έτσι. Καμηλοπάρδαλη με έλεγαν, γιατί στα 12 μου χρόνια είχα ύψος 1.80», θυμάται. Για την προσωπική της ζωή μιλάει αλλά δεν παρασύρεται. «Δεν την κρύβω αλλά δεν την εκθέτω κιόλας», λέει. «Υπάρχουν πέντε φωτογραφίες όλες κι όλες και ανακυκλώνονται. Έχω συναίσθηση που πάω και τι κάνω. Όταν υπάρχουν φωτογράφοι, τι να κάνω να τον εξαφανίσω τον άνθρωπο;», λέει για τον σύντροφο της.

http://www.newsday.gr