Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Γκαγκάκη-Μπουλέ-Σκορδά:Οι πιο γκαντέμικες γιορτές της ζωής τους!

Είναι αλήθεια ότι η καλή χρονιά από την αρχή φαίνεται. Τι γίνεται όμως όταν η χρονιά αρχίσει στραβά; Γυρνάει μετά το κάρμα; Βάλαμε oρισμένους σελέμπριτι να θυμηθούν τις...
πιο γκαντέμικες γιορτές της ζωής τους – που, ευτυχώς, δεν επηρέασαν την υπόλοιπη χρονιά τους.
Κατερίνα Γκαγκάκη
Ήμουν στη Μυτιλήνη, παιδάκι ακόμα, δεν είχα πάει ούτε στο σχολείο. Ήμουν αποφασισμένη να εξιχνιάσω το μεγάλο μυστήριο που τύλιγε το πρόσωπο του Αϊ-Βασίλη. Θα τον έπιανα στα πράσα την ώρα που θα εμφανιζόταν! Έχουμε ένα έθιμο στη Μυτιλήνη: πριν πέσουμε για ύπνο την παραμονή των Χριστουγέννων αφήνουμε ένα πιάτο μελομακάρονα και ένα ποτήρι γάλα στο πρώτο σκαλί μπροστά από την εξώπορτα του σπιτιού για τον Αϊ-Βασίλη. Μόλις ξάπλωσαν οι δικοί μου, σηκώθηκα στις μύτες των ποδιών, πήρα τα μελομακάρονα και το γάλα και χώθηκα κάτω από το μεγάλο τραπέζι του σπιτιού. Το σχέδιό μου ήταν καλά μελετημένο».
Νάντια Μπουλέ
«Την Παραμονή του 2002, την πρώτη μου χρονιά ως φοιτήτρια, έκανα αλλαγή χρόνου έκανα στην Παλλήνη με τους δικούς μου και στη μία παρά τέταρτο έφυγα για να πάω σε ένα κλαμπ στο κέντρο της Αθήνας. Στο δρόμο όμως φάγαμε τέτοια κίνηση, που από την απελπισία μας
κατεβάζαμε το τζάμι και συνομιλούσαμε με άλλους οδηγούς, με τους οποίους γίναμε μια παρέα και πήγαμε μαζί στο κλαμπ – μετά τις 3 τα ξημερώματα.».
Φαίη Σκορδά
«Όταν σπούδαζα στην Ιταλία, στην Μπολόνια, κάθε φορά που πλησίαζαν οι γιορτές επιστρέφαμε όλοι πίσω στην πατρίδα. Μια χρονιά λοιπόν, πριν από περίπου 10 χρόνια, πάω στο αεροδρόμιο, αλλά λόγω κακοκαιρίας και απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας η πτήση μας ακυρώθηκε. Όπως καταλαβαίνεις, δεν το κούνησα από εκεί και περίμενα την επόμενη πτήση ή, τέλος πάντων, πότε θα λήξει το όλο θέμα για να πάω στους δικούς μου στο Κιλκίς. Το θέαμα ήταν τραγικό: όλο το αεροδρόμιο ήταν γεμάτο φοιτητές».