Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με την εταιρεία Enarxisnet

Γεια σας,

Είμαι ένας από τους πελάτες της εταιρείας παροχής υπηρεσιών internet, hosting, την enarxisnet.com

Δυστυχώς, εδώ και 10 περίπου ημέρες δε μπορώ να λάβω την ηλ. αλληλογραφία μου, δε μπορώ να επισκεφτώ τις ιστοσελίδες μου, να διαχειριστώ τον πίνακα ελέγχου μου (cpanel) και γενικά δε μπορώ να διαχειριστώ τα περιεχόμενά μου, έστω και με ftp....


Επίσης η ίδια η ιστοσελίδα της εταιρείας είναι εκτός λειτουργίας, δηλ. κανείς δε μπορεί να την επισκεφτεί πλέον.

Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν τηλέφωνα στην ιστοσελίδα, ούτε και τα e-mail τους απαντούν,αφού και αυτά δυστυχώς επιστρέφουν πίσω με μήνυμα ότι δεν παρελήφθησαν.

Θεωρώ ότι η εταιρεία θα έπρεπε να ενημερώσει τους πελάτες της για οποιαδήποτε δυσλειτουργία των server της, ώστε να προλάβουμε και εμείς να κρατήσουμε κάποιο back up ή έστω να αναζητήσουμε άλλο πάροχο.

Δεν υπάρχει καμμία ενημέρωση για το τί συμβαίνει.

Το θέμα δεν είναι τα χρήματα που έχουμε δώσει για το hosting, όσο ότι χάνουμε τα δεδομένα μας, τα οποία είναι online και ζημιωνόμαστε στη δουλειά μας, αφού δε μπορούμε πλέον να προβάλουμε τη δουλειά μας. Τόσος κόπος που έχουμε κάνει για να φορτώσουμε τις σελίδες μας, δυστυχώς πάει χαμένος.

Θα παρακαλούσα να αναρτήσετε κάτι σχετικό, μήπως υπάρχει και άλλος κόσμος με το ίδιο πρόβλημα, που σίγουρα υπάρχει.
Επίσης, αν συγκινηθεί κάποιος από την εταιρεία, ας επικοινωνήσει για να μας πει τί ακριβώς συμβαίνει.

Με τιμή.

Χ.Π.