Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Εφιαλτικές στιγμές για την «κοντή» του «Παρά πέντε»


Απανωτά χτυπήματα για την πασίγνωστη «κοντή» του «Παρά πέντε» που καταδυνάστευε η «Θεοπούλα». Η Κατερίνα Θεοχάρη... 

έπεσε θύμα ληστείας. Άγνωστος μπήκε στο σπίτι της στην Kυψέλη και με απειλή στιλέτου λήστεψε τον αδερφό της, ενώ δυο ακόμα φορές τη γλίτωσε στο τσακ από τα νύχια τσαντάκια που την ακολουθούσε κατά πόδας… Και όλα αυτά σε μικρό χρονικό διάστημα. Συγκλονισμένη από τις περιπέτειες που έζησε είπε: «Πρόσφατα έκλεψαν το αυτοκίνητό μου, ένα μαύρο polo. Τα τελευταία δυο χρόνια τα πάρκαρα δεξιά-αριστερά και τελικά μου το πήραν από το παρκινγκ της πολυκατοικίας». Ενώ τρόμαξε περισσότερο όταν: «Εμφανίστηκε ένας τύπος με σουγιά στην πολυκατοικία, ισχυρίστηκε ότι ήταν αστυνομικός και ότι κάνει έρευνα για ναρκωτικά και απειλώντας τον αδερφό μου με μαχαίρι, μπήκε στο σπίτι μας και τον λήστεψε. Κατατρόμαξα». Και να ήταν μόνο αυτό; «Σε ένα πάρκο κοντά στο σπίτι μου πριν λίγες μέρες ένας άγνωστος θέλησε να μου πάρει την τσάντα, αλλά φώναξα και εξαφανίστηκε. Πρόσφατα μου συνέβη και πάλι το ίδιο και με έσωσε ένας περιπτεράς, ο οποίος με έφερε με το αυτοκίνητο μέχρι την πόρτα». 


www.enimerwsi24.com