Μπορεί να μείνουν... χωματόδρομοι οι εθνικές οδοί, αν διακόψουν τη χρηματοδότηση οι τράπεζες.
Σκοτώνονται καθημερινά στην άσφαλτο τόσοι οδηγοί και το κράτος είναι απλός θεατής.
Κι αυτό γιατί είναι πιθανό το ενδεχόμενο να διακοπούν τα έργα στους αυτοκινητόδρομους, που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης.
Σκοτώνονται καθημερινά στην άσφαλτο τόσοι οδηγοί και το κράτος είναι απλός θεατής.
Κι αυτό γιατί είναι πιθανό το ενδεχόμενο να διακοπούν τα έργα στους αυτοκινητόδρομους, που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής», οι τράπεζες (με τις οποίες οι παραχωρησιούχοι έχουν συνάψει μακροχρόνιες δανειακές συμβάσεις) άρχισαν πλέον να διακόπτουν την καταβολή της χρηματοδότησης, στην οποία βασίζεται η εξέλιξη των έργων.
Στην περίπτωση του Ε65 (του αυτοκινητόδρομου που θα ενώσει το Μαλιακό κόλπο με τα Ιωάννινα) η χρηματοδότηση έχει σταματήσει εδώ και 3 μήνες, ενώ εδώ και 2 μήνες δεν έχει καταβληθεί η αντίστοιχη δόση του δανείου για την εθνική οδό Μαλιακού - Κλειδιού.
Μάλιστα, οι τράπεζες απειλούν ότι θα διακόψουν άμεσα τη χρηματοδότηση και για την εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών.
Από την πλευρά του, το υπουργείο Υποδομών αναζητεί τρόπους να επιλύσει τις εκκρεμότητες του Δημοσίου -όπως η καταβολή του ΦΠΑ και η ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων- προκειμένου να μη χρειαστεί να καταβάλει δυσθεώρητες αποζημιώσεις στους εργολάβους και να διαχειριστεί ημιτελείς εθνικές οδούς.
http://www.newsday.gr/