Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας

Είναι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει στο τμήμα Ιστορίας & Εθνολογίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Ενώ η εξεταστική Του Χειμερινού εξαμήνου αρχίζει στις 24 Ιανουαρίου, το πρόγραμμα δεν έχει βγει ακόμα!! Δηλαδή πότε περιμένουν να το βγάλουν οι κύριοι-ες που ανοίγουν την γραμματία για μια ολόκληρη ώρα την ημέρα (!!!)? Παίρνω καθημερινά τηλέφωνο και όταν το σηκώνουν, η μόνιμη απάντηση τους είναι πως δεν ξέρουν και πως δεν είναι δική τους! δουλειά. Έχω στείλει mail σε καθηγητές και όσοι από αυτους φιλοτιμήθηκαν να μου απαντήσουν μου είπαν πως δεν είναι δική τους αρμοδιότητα.
Τέλος πάντων τίνος αρμοδιότητα είναι το πρόγραμμα? Χρωστάω κάποια μαθήματα, έχω φύγει πλέον από Κομοτηνή, εργάζομαι και πρέπει να κανονίσω εισητήρια (καθώς πρέπει να ταξιδεύω μια μέρα για να πάω), άδειες και την διαμονή μου στην Κομοτηνή και αναρωτιέμαι αν τελικα το πρώτο μου μάθημα είναι την Δευτέρα πότε θα προλάβω να τα τακτοποιήσω όλα? Ακόμα και Παρασκευή να το βγάλουν τελικά, η γραμματία η οποία εξυπηρετεί υποτίθεται τους φοιτητές και να σηκώνει τα τηλέφωνα όποτε θέλει, δεν δίνει πληροφορίες που έχουν σχέση με το πρόγραμμα ή με τις επιτυχίες/αποτυχίες σου σε κάποιο μάθημα, λέγοντας σου πως όλα είναι στους πίνακες ανακοινώσεων έξω από την γραμματία (μα αν ήμουν Κομοτηνή καλή μου μου κυρία και είχα πρόσβαση στους πίνακες, γιατί να παίρνω καθε μέρα τηλέφωνα για να ρωτάω τα ίδια πράγματα???) Στο επίσημο site της σχολής ξέρουν να βγάζουν μόνο ανακοινώσεις που αφορούν σε προσκλήσεις σε συνελεύσεις ή σε βραβεύσεις καθηγητών. Επιτέλους, δεν υπάρχει κάποιος που να ξέρει να ασχολείται με το διαδίκτυο και να ενημερώνει αυτό το site ακόμα και με βαθμολογίες? Τα πράγματα με το συγκεκριμένο τμήμα ολοένα και χειροτερεύουν οσο από πλευρά οργάνωσης όσο κι από πλευρά στέγασης (μιας και το κτίριο είναι σχεδόν ετοιμο να καταρρεύσει, αφού δεν υπάρχει καμιά συντήρηση). Θα συμβούλευα κάθε υποψήφιο στις πανελλήνιες να σκεφτεί πολύ καλά, πριν συμπεριλάβει στις προτιμήσεις του στο μηχανογραφικό το συγκεκριμένο Τμήμα Ιστορίας.

Μια αγανακτισμένη φοιτήτρια -Αναγνώστρια