Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Σβαρτζενέγκερ: «Η μητέρα μου νόμιζε πως είμαι gay»!

«Έβλεπε στο δωμάτιό μου φωτογραφίες με ημίγυμνους body builders"

Αυτή τη δήλωση έκανε ο Κυβερνήτης της Καλιφόρνια σε συνέντευξη που παραχώρησε στην αυστριακή εφημερίδα “Krone”.
Ο Άρλοντ Σβαρτζενέγκερ ανέφερε χαρακτηριστικά «η μητέρα μου είχε σκεφθεί να με πάει σε γιατρό γιατί πίστευε πως είμαι ομοφυλόφιλος και ένας γιατρός θα με θεράπευε. Έμπαινε στο δωμάτιό μου και έβλεπε αφίσες με ημίγυμνους άνδρες του body building με λαδωμένα κορμιά και ξυρισμένο στέρνο και ήταν σχεδόν σίγουρη πως είμαι ομοφυλόφιλος».

Ο πρώην σταρ του body building και πολιτικός της Καλιφόρνια ανέφερε μάλιστα πως η μητέρα του μίλησε σε έναν οικογενειακό φίλο που ήταν γιατρός και αυτός την καθησύχασε λέγοντας της πως και αυτός είχε στο δωμάτιό του άνδρες σε αφίσα, αλλά εκείνοι ήταν απλώς οι “Beatles”!

Η κυρία Σβαρτζενέγκερ πάντως δεν επήσθει από τα λόγια του γιατρού και τον παρακολουθούσε διαρκώς για να «τσεκάρει» τις παρέες του.