Είναι γνωστή ως η μεγαλύτερη αλυσίδα καφετεριών στον κόσμο. Τώρα ο αμερικανικός γίγαντας ανοίγει πανιά για νέες αγορές πέρα από εκείνη του καφέ και των...
συμπληρωματικών του προϊόντων και για να το πετύχει αυτό, ξεκινάει από την αλλαγή στο κλασσικό του λογότυπο. Έτσι, η Starbucks παρουσίασε ένα λογότυπο από το οποίο πλέον θα εκλείψουν
οι λέξεις «Starbucks» και «Coffee» και θα μείνει μόνο η εμβληματική Σειρήνα σε πράσινο-άσπρο χρώμα.
Η κίνηση της εταιρείας πριν από λίγο καιρό να μπει στην αγορά παγωτού κρίθηκε από τους ιθύνοντές της επιτυχής και έτσι αποφασίστηκε ότι το έμβλημα και η εντύπωση του κοινού για την ποιότητα των προϊόντων που το φέρουν.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Starbucks αλλάζει το λογότυπό της από όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 1992.
http://www.newsday.gr/