Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Χαλίλχοτζιτς «Είναι ντροπή για όλη την Κροατία»!

Συγκλονισμένος από την επίθεση που δέχθηκε το πούλμαν με τους...
οπαδούς του ΠΑΟΚ στο Ζάγκρεμπ δήλωσε ο Βαχίντ Χαλίλχοτζιτς!
Ο προπονητής της Ντιναμό καταδίκασε απερίφραστα το περιστατικό και το χαρακτήρισε ντροπή για όλη την Κροατία.
Αναφερόμενος, δε στο αγωνιστικό κομμάτι, πρώτα τόνισε ότι του αρέσουν κρίσιμα παιχνίδια όπως αυτό της Τετάρτης και στη συνέχεια…
πάσαρε στον ΠΑΟΚ το ρόλο του φαβορί.
Αναλυτικά όσα είπε ο τεχνικός της Ντιναμό Ζάγκρεμπ:
Για την επίθεση που δέχθηκε το πούλμαν των οπαδών του ΠΑΟΚ: «Είναι μία καταδικαστέα πράξη. Συγχωρήστε με, αλλά δεν μπορώ να τα καταλάβω αυτά τα πράγματα. Όσα συνέβησαν είναι ντροπή, όχι μόνο για τη Ντιναμό ως ομάδα, αλλά για όλο το Ζάγκρεμπ και όλη την Κροατία. Είμαι συγκλονισμένος. Θα μπορούσε να συμβεί το ίδιο και στη δική μας αποστολή».
Για το παιχνίδι της Τετάρτης: «Μου αρέσουν αυτού του είδους τα παιχνίδια. Η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο και είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που το γήπεδό μας θα είναι γεμάτο την Τετάρτη».

Για το αν η ομάδα του είναι το φαβορί της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ: «Φαβορί; Όχι δεν είμαστε το φαβορί. Ο ΠΑΟΚ έχει μεγαλύτερη εμπειρία ως ομάδα και παίζει πολύ καλά το αμυντικό παιχνίδι».
Για τους τραυματισμούς που ταλαιπωρούν την ομάδα του: «Κάθε παίκτης θέλει πάρα πολύ να παίξει σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Πιστεύω πως όλοι οι ποδοσφαιριστές μου θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και θα κλείσουμε το 2010 με μία μεγάλη επιτυχία. Φέραμε την υπόθεση στα μέτρα μας και τώρα είναι στο χέρι μας να τα καταφέρουμε».

Για όσα ακούγονται για τη μη χρησιμοποίηση του Ντάριο Κρέσιτς, επειδή είναι Κροάτης: «Όταν έπαιζα στη Ναντ εναντίον της Παρτιζάν, οι δημοσιογράφοι με ρώτησαν πώς μπορώ να παίξω εναντίον της. Και είπα, αυτή είναι η δουλειά μου. Με πληρώνουν οι άνθρωποι της Ναντ και θα ήμουν ευτυχής αν πετύχαινα έως και 10 γκολ στην Παρτιζάν! Στον αθλητισμό, δεν πρέπει να υπάρχουν φυλετικές, εθνοτικές και πολιτικές διακρίσεις. Ο προπονητής του ΠΑΟΚ πήρε απόφαση παράξενη και παράδοξη. Εγώ δεν θα το έκανα».

Για το αν αισθάνεται νευρικός: «Όχι, καθόλου, γιατί δεν είναι ο μεγαλύτερος αγώνας της καριέρας μου. Είχα πολλές πιο σημαντικές «εξετάσεις» να δώσω. Απλά, θα ήθελα να είχαμε συνηθίσει την κατάσταση του αγωνιστικού χώρου. Ίσως θα έπρεπε να γυρίσουμε νωρίτερα από το Ροβίνι. Αλλά, από την άλλη ίσως είναι καλύτερο που ήρθαμε τώρα, για να προσαρμοστούν στο κρύο και οι παίκτες».

(Πηγή) www.sport-fm.gr