Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Μάκης Τριανταφυλλόπουλος: "Εγω δεν τα παίρνω.."

ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΚΗ, ΣΟΒΑΡΑ;

Πριν λίγο δήλωσε ο Μάκαρος στη Ζούγκλα ότι δεν είναι σαν τους πολιτικούς να τα παίρνει...

Αναφορικά με τον συνδικαλιστή, τους υπαλλήλους της ΔΕΗ και της βίλες των 2,5 εκ. ευρώ, είπε χαρακτηριστικά: "Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους να τα παίρνω, εγώ δεν τα έχω πάρει ποτέ και όσοι με έχουν κατηγορήσει ότι τα έχω πάρει κάνουν λάθος, εγώ δεν τα παίρνω"....
Αχ, βρε Μάκη, αχ!

Βρε, πότε πρόλαβες να ξεχάσεις τα 20εκ. ευρώ που σου έδωσαν κάποιοι πριν μερικά χρόνια;

Άντε πες πως ξέχασες το ποσό, την βίλα, το cayenne και όλα τα άλλα, πότε πρόλαβες να τα ξεχάσεις;

Μάκη τον Γερμανό τον δικό σου δεν τον λένε Αλτσχάιμερ, αλλιώς τον λένε!


Γι' αυτό πρόσεχε τι λες...!


http://apolitistosteki.blogspot.com