Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Η BMW πρώτη premium μάρκα σε πωλήσεις το 2010

Για ακόμη μια χρονιά η BMW κρατά τα ηνία, στην άτυπη κόντρα των πωλήσεων ανάμεσα στις 3 Γερμανικές premium αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η BMW AG μέσα στο 2010 πούλησε συνολικά 1.224.280 αυτοκίνητα παρουσιάζοντας αύξηση 14.6% σε σχέση με το 2009. Συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων της MINI και της Rolls-Royce, το BMW Group πούλησε 1.46 εκατομμύρια οχήματα, 13.6% περισσότερα σε σχέση με το 2009.

Η Mercedes-Benz κατέβαλε την δεύτερη θέση, πουλώντας 1.17 εκατομμύρια οχήματα, 15.3% περισσότερα σε σχέση με το 2009, ενώ αν στις πωλήσεις συμπεριληφθούν και αυτές των Smart, οι οποίες παρουσίασαν μείωση της τάξης του 17%, τότε η Mercedes-Benz πούλησε 1.27 εκατομμύρια αυτοκίνητα, 12% περισσότερα από πέρυσι.

Η Audi κατέβαλε την τρίτη θέση, αφού πούλησε 1.09 εκατομμύρια οχήματα, 15% περισσότερα με πέρυσι. Αν δούμε όμως όλο το VW Group, αυτό κρατά σταθερά τα ηνία αφού, μέσα στο 2010 πούλησε συνολικά περισσότερα από 7 εκατομμύρια οχήματα!

Όπως θα παρατήρησες και οι τρεις premium μάρκες, έχουν αυξήσει τα ποσοστά τους. Αυτό οφείλεται στην συνεχής αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας αλλά και σε αυτή της Αμερικής η οποία φαίνεται να παίρνει τα πάνω της μετά την οικονομική κρίση του 2008. H BMW και η MINI πούλησαν 168.000 αυτοκίνητα στην Κίνα το 2010, 86.7% περισσότερα σε σχέση με το 2009!

Τα πρωτεία στις πωλήσεις της BWW κρατά η νέα Σειρά 5 αφού οι πωλήσεις της σε σχέση με το 2009 αυξήθηκαν κατά 22%, πουλώντας 211.968 αυτοκίνητα μέσα το 2010.